Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Τάξης πραγματοποίησαν από την 1η έως και την 4η Απριλίου τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στο νησί της Κέρκυρας, με αρχηγό τον κ. Αναστάσιο Αγριανίδη και συνοδούς τους εκπαιδευτικούς Χατζηχάριστο Ευάγγελο, Ευμορφία Κυριάκου και Στέλλα Ούτσιου.
Η πρώτη ημέρα της εκδρομής περιλάμβανε άφιξη και τακτοποίηση στο ξενοδοχείο, όπου οι μαθητές απόλαυσαν το βραδινό τους γεύμα. Στη συνέχεια ακολούθησε η πρώτη γνωριμία με την αρχοντική πόλη της Κέρκυρας, μέσα από μια όμορφη βραδινή περιήγηση στην παλιά πόλη.
Η δεύτερη ημέρα ξεκίνησε με οργανωμένη ξενάγηση και περιήγηση στα σημαντικότερα αξιοθέατα της Κέρκυρας. Πρώτος σταθμός ήταν το Κανόνι, από όπου οι μαθητές θαύμασαν τη μαγευτική θέα προς το Ποντικονήσι. Ακολούθησε επίσκεψη στο Μον Ρεπό, έναν χώρο ιδιαίτερης φυσικής ομορφιάς και ιστορικής σημασίας. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν την εκκλησία του πολιούχου του νησιού, Αγίου Σπυρίδωνα, ενώ η ημέρα ολοκληρώθηκε με το Μουσείο Ασιατικής Τέχνης, όπου γνώρισαν σπάνια εκθέματα από την Ανατολή. Μετά τον ελεύθερο χρόνο στην πόλη, οι μαθητές επέστρεψαν στο ξενοδοχείο για βραδινό, ενώ το βράδυ ακολούθησε νέα έξοδος και διασκέδαση στην πόλη της Κέρκυρας.
Η τρίτη ημέρα ήταν αφιερωμένη σε μερικά από τα πιο ξεχωριστά τοπία του νησιού. Οι μαθητές επισκέφθηκαν την ειδυλλιακή Παλαιοκαστρίτσα, έναν από τους πιο γνωστούς προορισμούς της Κέρκυρας, και ξεναγήθηκαν στη Μονή Υπεραγίας Θεοτόκου, ενώ στη συνέχεια επισκέφθηκαν το Ενυδρείο, όπου γνώρισαν από κοντά τον θαλάσσιο κόσμο της περιοχής. Μετά το μεσημεριανό γεύμα στο ξενοδοχείο, το πρόγραμμα περιλάμβανε απογευματινή περιήγηση στην πόλη της Κέρκυρας, ενώ η τελευταία βραδιά της εκδρομής ολοκληρώθηκε με όλους τους συμμετέχοντες μαζί σε ταβέρνα στην περιοχή Τεμπλόνι, μέσα σε κλίμα χαράς, κεφιού και όμορφων στιγμών.
Την τέταρτη ημέρα, οι μαθητές αναχώρησαν από το ξενοδοχείο, έχοντας μαζί τους μοναδικές εμπειρίες και όμορφες αναμνήσεις. Πριν την οριστική επιστροφή, πραγματοποιήθηκε στάση στην πόλη των Ιωαννίνων, όπου είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν και να απολαύσουν λίγες ακόμη στιγμές ξεκούρασης και εξερεύνησης.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδρομής, οι μαθητές με την άψογη συμπεριφορά, το ήθος και τη συνεργασία τους εκπροσώπησαν επάξια το σχολείο τους, αποκομίζοντας πολύτιμες εμπειρίες, γνώσεις και εικόνες από έναν μοναδικό προορισμό.
Και στην επόμενη εκδρομή με το καλό!