Στο πλαίσιο της αξιολόγησης σχολικών μονάδων και, συγκεκριμένα, του άξονα «Οργάνωση και διοίκηση της εκπαιδευτικής μονάδας», η ομάδα εκπαιδευτικών που εργάστηκε έθεσε ως στόχο τη διαμόρφωση σχολικής βιβλιοθήκης, ο οποίος σήμερα αποτελεί πραγματικότητα για το σχολείο μας. Καταρχάς, έγινε συζήτηση μεταξύ των μελών της ομάδας δράσης και δρομολογήθηκαν οι διαδικασίες που θα έπρεπε να ακολουθηθούν, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος. Ακολούθησε επιτόπια έρευνα, για να επιλεγεί ο καταλληλότερος χώρος όπου θα μπορούσε να στεγαστεί η σχολική βιβλιοθήκη. Επιλέχτηκε ένας ελεύθερος χώρος εκτός σχολείου, ο οποίος ήταν ευρύχωρος και ενδείκνυτο για τον στόχο μας και ξεκίνησαν οι διαδικασίες εύρεσης της υλικοτεχνικής υποδομής. Ύστερα από αναζήτηση χορηγιών, η οποία δεν τελεσφόρησε, οι εκπαιδευτικοί απευθύνθηκαν σε γνωστό βιβλιοπωλείο, το οποίο έκλεινε και το οποίο δέχτηκε να μας παραχωρήσει τις υπάρχουσες βιβλιοθήκες. Τη μεταφορά αυτών ανέλαβε και διεκπεραίωσε η Ε.Σ.Ε.Δ.Ε., ενώ γνωστή τράπεζα χορήγησε δύο ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Η υπόλοιπη υλικοτεχνική υποδομή αναζητήθηκε από το σχολείο. Κατόπιν, συγκροτήθηκαν ομάδες μαθητών και ανέλαβε η καθεμιά ένα κομμάτι της διεκπεραίωσης του σχεδίου. Μία ομάδα συνέταξε επιστολές προς γνωστά πρόσωπα των γραμμάτων και προς εκδοτικούς οίκους, με τις οποίες ζητήθηκαν νέοι τίτλοι βιβλίων. Κατέφτασαν στο σχολείο περίπου 100 νέοι τίτλοι. Μία άλλη ομάδα ανέλαβε τη θεματική κατηγοριοποίηση των βιβλίων και την τακτοποίησή τους στα ράφια της βιβλιοθήκης. Μία τρίτη ομάδα κατέγραψε όλους τους τίτλους σε τετράδιο ενώ μία τέταρτη πέρασε τα ανάλογο αρχείο στον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Δημιουργήθηκε ένα τετράδιο δανεισμού βιβλίων και κάποιοι μαθητές ορίστηκαν ως υπεύθυνοι για τον δανεισμό, τη συνεπή επιστροφή τους και την προστασία τους από καταστροφές. Τέλος, την αισθητική του χώρου συμπλήρωσαν ζωγραφικοί πίνακες γνωστών Σερραίων εικαστικών, που τους είχαν δωρίσει στο σχολείο, με αφορμή το 1ο  Διεθνές Φεστιβάλ Ποίησης Σερρών. Με τις δράσεις αυτές διαμορφώθηκε στο σχολείο  ένας χώρος που  μπορεί να φιλοξενεί τις αναγνωστικές ανησυχίες των μαθητών, ομίλους φιλαναγνωσίας αλλά και βιβλιοπαρουσιάσεις που θα απευθύνονται στην τοπική κοινωνία.

aa

aa