Το 3ο ΓΕΛ Σερρών, την Τετάρτη 22 Απριλίου συμμετείχε με επιτυχία στο 18ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής, το οποίο πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 21-24 Απριλίου 2026. Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από ομάδα πέντε μαθητών της Α τάξης, τον Αγγελίδη Δημήτρη, την Κωστίδου Ειρήνη, την Σιδηροπούλου Ανδριάνα, την Γίδαρη Μυρτώ και τον Δεδούση Χρήστο, οι οποίοι υλοποίησαν και παρουσίασαν την εργασία με τίτλο:«Έξυπνος Λαμπτήρας ML: Δεδομένα, Μοντέλα και Γενίκευση. Εισαγωγή στη Μηχανική Μάθηση με Arduino». Η εργασία επικεντρώθηκε σε σύγχρονες εφαρμογές της μηχανικής μάθησης, συνδυάζοντας θεωρητική προσέγγιση και πρακτική υλοποίηση, εντυπωσιάζοντας το κοινό και τους συμμετέχοντες. Η προετοιμασία της ομάδας πραγματοποιήθηκε με την καθοδήγηση των καθηγητών Πληροφορικής κ. Χατζηχαρίστου Ευάγγελου και κ.… Διαβάστε περισσότερα
Συνέχεια ανάγνωσης