Συμμετοχή του 3ου ΓΕΛ στο 18ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής

Το 3ο ΓΕΛ Σερρών, την Τετάρτη 22 Απριλίου συμμετείχε με επιτυχία στο 18ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής, το οποίο πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 21-24 Απριλίου 2026. Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από ομάδα πέντε μαθητών της Α τάξης, τον Αγγελίδη Δημήτρη, την Κωστίδου Ειρήνη, την Σιδηροπούλου Ανδριάνα, την Γίδαρη Μυρτώ και τον Δεδούση Χρήστο, οι οποίοι υλοποίησαν και παρουσίασαν την εργασία με τίτλο:«Έξυπνος Λαμπτήρας ML: Δεδομένα, Μοντέλα και Γενίκευση. Εισαγωγή στη Μηχανική Μάθηση με Arduino». Η εργασία επικεντρώθηκε σε σύγχρονες εφαρμογές της μηχανικής μάθησης, συνδυάζοντας θεωρητική προσέγγιση και πρακτική υλοποίηση, εντυπωσιάζοντας το κοινό και τους συμμετέχοντες. Η προετοιμασία της ομάδας πραγματοποιήθηκε με την καθοδήγηση των καθηγητών Πληροφορικής κ. Χατζηχαρίστου Ευάγγελου και κ.… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης