Μια σπουδαία επιστημονική εμπειρία έζησαν φέτος 5 μαθητές και μαθήτριες της Α’ Λυκείου του σχολείου μας, οι οποίοι συμμετείχαν στο καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Αστρονομίας RADIIO. Με την καθοδήγηση των υπεύθυνων καθηγητών μας, της Φυσικού Μαρίας Πολυκαρπούλου, της Φιλολόγου Πέρσης Τσάνα και του Οικονομολόγου Ευστράτιου Αγγελίδη— η μαθητική μας ομάδα ακολούθησε μια ολοκληρωμένη πορεία από την επιμόρφωση μέχρι την επιστημονική έρευνα και τις εργαστηριακές κατασκευές. Αρχικά πραγματοποιήθηκε με μια σειρά από εξαιρετικά ενδιαφέρουσες διαδικτυακές συναντήσεις από την υπεύθυνη του προγράμματος κ. Βαρδουλάκη και τους συνεργάτες της, οι οποίοι εισήγαγαν τους μαθητές στα μυστικά του διαστήματος. Μέσα από τις παρουσιάσεις τους, τα παιδιά έμαθαν για: Την εξέλιξη του σύμπαντος: Πώς γεννήθηκε και πώς αναπτύσσεται ο κόσμος… Διαβάστε περισσότερα
Συνέχεια ανάγνωσης