Στο πλαίσιο των δράσεων του Ενεργού Πολίτη, μαθητές και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας πραγματοποίησαν την Τρίτη 5 Μαΐου 2026 εθελοντική περιβαλλοντική δράση καθαρισμού στην κοιλάδα των Αγίων Αναργύρων.

Με ιδιαίτερο αίσθημα ευθύνης και περιβαλλοντικής ευαισθησίας, οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στον καθαρισμό της περιοχής, συγκεντρώνοντας απορρίμματα και συμβάλλοντας ουσιαστικά στην προστασία και αναβάθμιση ενός σημαντικού χώρου πρασίνου της πόλης μας.

Σημαντική υπήρξε η στήριξη της Υπηρεσίας Καθαριότητας του Δήμου Σερρών, η οποία παρείχε τον απαραίτητο εξοπλισμό, όπως γάντια και σακούλες απορριμμάτων, ενώ φρόντισε και για την άμεση απομάκρυνση των απορριμμάτων που συγκεντρώθηκαν κατά τη διάρκεια της δράσης.

Ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας κ. Δ. Μιχτσόγλου επισκέφθηκε το σχολείο και ευχαρίστησε θερμά μαθητές και εκπαιδευτικούς για την αξιέπαινη αυτή πρωτοβουλία, επισημαίνοντας τη σημασία της συμμετοχής των νέων σε δράσεις εθελοντισμού και προστασίας του περιβάλλοντος.

Η δράση αυτή αποτέλεσε ένα ζωντανό παράδειγμα περιβαλλοντικής συνείδησης, κοινωνικής προσφοράς και ενεργού συμμετοχής στα κοινά, στέλνοντας ένα αισιόδοξο μήνυμα στην τοπική κοινωνία για τη δύναμη του εθελοντισμού και της συλλογικής προσπάθειας.


α α