Κατά το διάστημα 15-22 Απριλίου 2018, στα πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος Erasmus+ KA1, πραγματοποιήθηκε μετακίνηση τεσσάρων εκπαιδευτικών του σχολείου στο Ελσίνκι της Φινλανδίας και στο Ταλίν της Εσθονίας. Το πρόγραμμα, με τίτλο «Ανάπτυξη του ευρωπαϊκού προσανατολισμού του λυκείου μας μέσω καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας» αποσκοπεί στην ποιοτική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου που προσφέρεται στο σχολείο καθώς και στην ανάπτυξη της ευρωπαϊκής του διάστασης. Για το λόγο αυτό η παιδαγωγική ομάδα που ανέλαβε την υλοποίησή του, αποτελούμενη από τους εκπαιδευτικούς: Αγγελίδη Ευστράτιο, οικονομολόγο, Ζαφειριάδη Ηλία, χημικό, Λιούσα Ελένη, Φιλόλογο και Πολυκαρπούλου Μαρία, φυσικό, επιμορφώθηκε από τον ευρωπαϊκό φορέα EUNEOSστη θεματική “Best practices benchmarking”. Συγκεκριμένα, στο Ελσίνκι επισκέφθηκαν το TikkurilanLukio της Vantaa, όπου είχαν την ευκαιρία για τρεις μέρες να έρθουν σε επαφή με την εκπαιδευτική πραγματικότητα του φινλανδικού σχολείου, να γνωρίσουν τον τρόπο λειτουργίας και οργάνωσής του, να παρακολουθήσουν μαθήματα των ειδικοτήτων τους και να αλληλεπιδράσουν με εκπαιδευτικούς και μαθητές. Παράλληλα, σε επιμορφωτικές συναντήσεις ενημερώθηκαν για το εκπαιδευτικό σύστημα και τις εθνικές εξετάσεις της Φινλανδίας, καθώς και για τις νέες τάσεις της αρχιτεκτονικής των σχολείων που υποστηρίζουν τις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας. Τέλος, σε αντίστοιχα workshopsαντάλλαξαν ιδέες και καλές πρακτικές με συναδέλφους εκπαιδευτικούς από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες που μετείχαν επίσης στο πρόγραμμα και συζήτησαν μαζί τους τις δυνατότητες συνεργασιών ανάμεσα στα σχολεία. Στο Ταλίν, επισκέφθηκαν το Tallinna Lilleküla Gümnaasium και το TallinnaXXIKool, όπου και πάλι παρακολούθησαν διδασκαλίες και ενημερώθηκαν για τη λειτουργία των αντίστοιχων σχολείων. Στο Πανεπιστήμιο του Ταλίν πήραν πληροφορίες για το εσθονικό εκπαιδευτικό σύστημα και για τις εντυπωσιακές επιδόσεις των εσθονικών σχολείων στο διαγωνισμό PISAκαι μετείχαν σε workshopsσχετικά με νέα ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία. Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους οι εκπαιδευτικοί είχαν και τη χαρά να ξεναγηθούν στις δύο πρωτεύουσες, να δουν σημαντικά αξιοθέατα και να γνωρίσουν τον τρόπο ζωής των δύο λαών. Με την επιστροφή της η παιδαγωγική ομάδα προχώρησε στη διάχυση των αποτελεσμάτων της επίσκεψης στους εκπαιδευτικούς του σχολείου, καθώς και στη διατύπωση προτάσεων που προέκυψαν ως απόρροια της επιμόρφωσης. Κατά το αμέσως επόμενο διάστημα θα συνεχίσει με τη δημιουργία σχετικού εκπαιδευτικού υλικού και με την ανάληψη συγκεκριμένων πρωτοβουλιών που θα στοχεύουν στην αναμόρφωση του σχολείου.