Δράση για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2022 πραγματοποιήθηκε δράση εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας με τους μαθητές του Β2 τμήματος του σχολείου μας. Η εκδήλωση αυτή στόχευε στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα ισότητας και καταπολέμησης των διακρίσεων. Το μεγαλύτερο μέρος της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε στην αγγλική γλώσσα καθώς η καθηγήτρια αγγλικών Παπαευστρατίου Ευαγγελία χρησιμοποίησε τρία διαδικτυακά μαθήματα του Βρετανικού Συμβουλίου σχετικά με την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας. Για την παρουσίαση και τον σχολιασμό των κειμένων και του οπτικοακουστικού υλικού εργάστηκαν οι μαθητές Δήμου Βασίλης, Καμπουρίδης Μάριος, Κεραμιτσή Μαρίνα, Μπαΐρας Δημήτρης, Πεχλιβάνη Αποστολία και Σταμπούλογλου Αναστάσιος, ενώ η  Παπαεμμανουήλ Χρυσοστόμη ανέλαβε την εισαγωγική παρουσίαση στα ελληνικά. Η Θύμιαρου Δήμητρα και ο Τσιπλάκης Πάρης  εμπνεύστηκαν… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης

Εκδήλωση για τη Διεθνή Ημέρα Γυναικών και Κοριτσιών στην Επιστήμη

Από το 2015 κάθε χρόνο στις 11 Φεβρουαρίου, με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, τιμάται η Διεθνής Ημέρα Γυναικών και Κοριτσιών στην Επιστήμη, με στόχο να επισημανθεί «πως η γεφύρωση του χάσματος των φύλων στην επιστήμη είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη της αειφόρου ανάπτυξης και την εκπλήρωση της υπόσχεσης της Ατζέντας του 2030, “να μην μείνει κανείς πίσω”». Σύμφωνα με την UNESCO, σήμερα λιγότερο από το 30 % των ερευνητών παγκοσμίως είναι γυναίκες. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να προωθηθεί η καθολική και ισότιμη πρόσβαση και συμμετοχή των γυναικών και των κοριτσιών στην επιστήμη. Στα πλαίσια των δράσεων του σχολείου για την ισότητα και την καταπολέμηση των διακρίσεων,… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης

Εκδήλωση για την επέτειο 40 χρόνων από την ένταξη της Ελλάδας στην ΕΕ

Με αφορμή την επέτειο της συμπλήρωσης των 40 χρόνων από την ένταξη της Ελλάδας στην ΕΕ, το σχολείο μας διοργάνωσε εκδήλωση με στόχο την ενημέρωση των μαθητών τόσο για την ιστορία, τους θεσμούς και τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όσο και για την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας μας. Η εκδήλωση, λόγω των υγειονομικών συνθηκών, πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο σε δύο διαδοχικές ημέρες, την Τρίτη 21-12-2021 για την Γ λυκείου και τα τμήματα Α2 και Β1 και την Τετάρτη 22-12-2021 για τα τμήματα Α1, Α3. Α4, Β2 και Β3. Υλοποιήθηκαν οι ακόλουθες δράσεις: Αρχικά, οι μαθητές συμμετείχαν σε ένα κουίζ γνώσεων με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών που προβάλλονταν με τον βιντεοπροβολέα, σχετικά με… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης

Πρόγραμμα eTwinning “Women in Science – The comic book”

Το 3ο ΓΕΛ  συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning με δύο έργα. 14 μαθητές από την Α και Β τάξη με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Πολυκαρπούλου Μαρία ΠΕ04.01 συμμετέχουν στο έργο “Women in science – Comic book“. Σκοπός του έργου είναι η μελέτη της βιογραφίας γυναικών που συνέβαλαν στην εξέλιξη των θετικών επιστημών. Θα διερευνηθεί ποια είναι η σχέση των γυναικών με τις θετικές επιστήμες και για ποιους λόγους είναι περιορισμένη η παρουσία των γυναικών σε αυτό τον τομέα. Τέλος, στο πρόσωπο της Βίκυς Καλογερά οι μαθητές θα τιμήσουν όλες τις γυναίκες επιστήμονες, δημιουργώντας βιβλίο comic με την βιογραφία της. Το τελικό προϊόν του Προγράμματος, ένα κόμικ για τη ζωή της διακεκριμένης… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης

Πρόγραμμα “Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου”

Το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων της Δ/νσης Υποστήριξης Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και με την υποστήριξη της Βουλής των Ελλήνων συνεχίζει την υλοποίηση του Προγράμματος “Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου” (European Parliament Ambassadors Schools – EPAS). Σκοπός του Προγράμματος είναι η αναβάθμιση της γνώσης των νέων γύρω από τον ευρωπαϊκό κοινοβουλευτισμό και τις αξίες της πολιτικής δημοκρατίας στην Ευρώπη, ώστε να μπορούν να συμμετέχουν πιο ενεργά στη διαμόρφωση του δημοσίου βίου και στην εμπέδωση της πολιτικής δημοκρατίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ένας άλλος βασικός στόχος του Προγράμματος είναι η εξοικείωση των μαθητών… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης

Πρόγραμμα eTwinning: Museum Chest

                        Το σχολείο μας παίρνει και φέτος (2021-2022) μέρος στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα eTwinning  με το έργο “Museum Chest“στο οποίο συμμετέχουν πέντε μαθήτριες από την Α’ και Β’ τάξη με υπεύθυνη  εκπαιδευτικό την φιλόλογο Ελένη Λιούσα. Το συγκεκριμένο έργο έχει ως στόχο την ανάπτυξη του ενδιαφέροντος των μαθητών για τα μουσεία, τη λειτουργία και τη χρησιμότητά τους, την βαθύτερη γνώση της ιστορικής κληρονομιάς του κάθε τόπου και την καλλιέργεια της “μουσειακής” συνείδησης. Πρόσθετη επιδίωξη αποτελεί και η ανάδειξη του μουσείου ως εξωσχολικού μαθησιακού περιβάλλοντος με ιδιαίτερη χρησιμότητα για την εκπαιδευτική διαδικασία. Τέλος μέσω της συνεργασίας, μαθητές και εκπαιδευτικοί θα έχουν… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης

Πρόγραμμα Erasmus+ 2018

Κατά το διάστημα 15-22 Απριλίου 2018, στα πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος Erasmus+ KA1, πραγματοποιήθηκε μετακίνηση τεσσάρων εκπαιδευτικών του σχολείου στο Ελσίνκι της Φινλανδίας και στο Ταλίν της Εσθονίας. Το πρόγραμμα, με τίτλο «Ανάπτυξη του ευρωπαϊκού προσανατολισμού του λυκείου μας μέσω καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας» αποσκοπεί στην ποιοτική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου που προσφέρεται στο σχολείο καθώς και στην ανάπτυξη της ευρωπαϊκής του διάστασης. Για το λόγο αυτό η παιδαγωγική ομάδα που ανέλαβε την υλοποίησή του, αποτελούμενη από τους εκπαιδευτικούς: Αγγελίδη Ευστράτιο, οικονομολόγο, Ζαφειριάδη Ηλία, χημικό, Λιούσα Ελένη, Φιλόλογο και Πολυκαρπούλου Μαρία, φυσικό, επιμορφώθηκε από τον ευρωπαϊκό φορέα EUNEOSστη θεματική “Best practices benchmarking”. Συγκεκριμένα, στο Ελσίνκι επισκέφθηκαν το TikkurilanLukio της Vantaa, όπου… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης

Πρόγραμμα e-Twinning: Water is Life

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος e-Twinning στο οποίο συμμετείχε το σχολείο μας κατά το σχολικό έτος 2017-2018, ομάδα 20 μαθητών από τα τρία τμήματα της Α΄ λυκείου υλοποίησαν, σε συνεργασία με άλλα ευρωπαϊκά σχολεία, το  project με τίτλο Water is Life. Το  project αυτό εξετάζει τη σημασία του νερού από διαφορετικές οπτικές: το περιβάλλον, τη φύση, την τέχνη, την κοινωνία. Η ομάδα του 3ου ΓΕΛ Σερρών, με υπεύθυνους καθηγητές τους: Αγγελίδη Ευστράτιο ΠΕ80,  Ζαφειριάδη Ηλία ΠΕ04.02, Λιούσα Ελένη ΠΕ02 και Πολυκαρπούλου Μαρία ΠΕ04.01, μελέτησε και ανέδειξε κυρίως τη σπουδαιότητα των υδάτινων πόρων της περιοχής μας, δηλαδή της λίμνης Κερκίνης και του ποταμού Στρυμόνα. Στους παρακάτω συνδέσμους βρίσκονται οι εργασίες που… Διαβάστε περισσότερα

Συνέχεια ανάγνωσης